esmaspäev, 30. august 2010

27. Peatükk: Kuidas olla hea värvija?

Värvisin siin oma mersu esitiivad ja ühe ukse ära. Koosnes tema 2k värvist (temadur 90) ning HB BODY lakist 2k. Mis tulemuseks jäi? Minujaoks jama, sest et apelsin on apelsin, poleerides saab ta ilusaks, aga see ei ole see mis annab hea une minul öösel.

Mida teha? ei teagi. Otsustasin mina katsetada väljapraagitud GAZ 69 kapoti peal proovida erinevaid värvimis meetodeid. Hetkel olen teinud 1 katse, millega ma olin rahul seni kaua kui ta ära kuivas. Värviks võtsin õige autovärvi jättes selleks korraks Temaduri kõrvale, aga laki jätsin samaks. Peale värvimist ja lakkimist tegin koheselt pildi mis nägi välja selline:


Andis täitsa lootust, et valgub kenasti siledaks, ma tõesti uputasin seda. Tulemus peale kuivamist, kus enam ei tohiks suurt midagi valguda, ja sai juba näpuga katsuda ja "silitada":


Ei ole lihtsalt rahul, jäi kuidagi poorne. Siit saaks ju järeldada ja katsetada jälle igatpidi, aga praegu jäi mind pinnima selline asi, kas lakk lihtsalt ongi selline jama, või et ma teda vedeldasin nitrolahustiga. Miks ma seda vedeldasin? Sest algselt on see värv siiski minu jaoks paks, ja niivisi värvides jäi veel rohkem apelsini moodi see välja.

Uurin ja õpin ning ehk saab ka minust lõpuks asja, ei anna ju ennem rahu ei öösel ega päeval.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar