teisipäev, 17. august 2010

24. Peatükk: MB w123 keretööd

Mnja suvi on juba suureslaastus ära olnud. Palju palavaid päevi mööda saadetud. Ega nii ongi, et kui on liiga palav siis ei viitsi garaazis olla ja kui on liiga külm siis ka jälle jama, võta nüüd siis kinni. Vahepeal on siin igast väiksemaid asju korda tehtud, näiteks rattalaagrivahetus Fiatil ja Audil.

Siin nädalaega sai pusitud ühe vana mersu kallal. Taheti, et lihtsalt liistust allapoole ära värvida ja siis käib küll. Tõi mulle purgi Sadolini värvi ka, mis mul paraku tuli ilma kõvendita peale tuisata. Sellist tegu ma ei soovita, sest see värv jääbki nätskeks. Seda andis tunda lihvimisel, et värvi üle minekut ei saa sujuvalt teha.




*Juhipoolse tagumise tulealt oli pahteldatud, aga plekk oli korrastamata jäetud.



*Koopaäärte alt tulid välja sellised üllatused. Siin on palju põhjuseid miks pahtel kobrutama hakkas, kindlasti üks asi oli see et plekk ei ole kenasti kinnikeevitatud, ja pahteldatud sellises konditsioonis otse plekile. Tänu sellisele jamale muutub ka tiivakaare kuju.


*Krunditud kujul


*Värvitud


*Värvitud


*Selline jäi lõpptulemus, poleerida seda ei anna kuna on pinnaläikega värv.

*Lõpp tulemus on pildilt selgelt näha. Auto peal on kasutatud ühte tooni värvi, kuid Sadolini värvides ilma kõvendita on värv nõrgem ja pleegib kiiremini.


Järgmisena hakkan vaikselt VW Santanat tegema, millest saab siin kohas palju kajastamist. Ja kõrvalt proovin ka mõndasi Mersu detaili värvida.

Peatse kohtumiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar