esmaspäev, 23. august 2010

26. Peatükk: Saab 900 summuti remont

Väikene vahepala summutitest.
Sõbra autol on summuti needus. Nimelt minu juures on see summut pidevalt saanud paikamisi, klambrite vahetusi, suka vahetusi jms. See auto lihtsalt sööb summutit, mitte ei ole asi meie kvaliteedis. Viimati ostis ta peale katalüsaatorit kuni lõpuni välja uue toru koos püttidega. Kõik on ju ilmselt ilus tore, aga siiski hakkas ühest klambrivahelt välja laskma. Saa siis aru millest see tingitud, käis tartus kuskil summuti remondis, ja sealgi vangutati pead ja pandi pastat vahele. Nõutu värk või mis? Nüüd siin sel nädalavahetusel panime pead kokku ja arutasime mis siis ikkagi teha annaks. Pikemal selgusel saime siiski pihta, et klamber on valepidi. Seda asja tõestas ka see, et eespool kinnitus kohas on ka klamber teist pidi, ehk siis isas pool on eespool ja emas pool taga pool. Niimodi on see ka loogilisem, sellepärast, et mootori poolt tulevad gaasid on suruvam jõud kui vastu survel. Sellise teooria mõtlesime siin garaazis välja. Võtsime lahenduseks kõige tavalisema summuti jätkamise ehk siis üks toru teise sisse ja tavaline klamber peale. Peale pisikest pasta kirmet ka veel vahele pannes saime asja vaikses. Saab nüüd tunda ka, kas teooria jäi pidama, või tuleb selle autol taas summuti remont ette võtta.


* Sisemine toru jäi mm väiksemaks, ideaalis oleks võinud olla täpne asi, aga ehk toimib ka seegi variant.

* Vana koonus, idee poolest oleks ta teistpidi, oleks ka tema pidama jäänud.

* Töö allikas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar