neljapäev, 6. august 2009

16. Peatükk: Mercedes-Benz koopaääre vahetamine

Aega on läinud, ja mõtlesin, et oleks aeg teha ka oma auto kord niikaugele kuniks saab jälle sõitma hakata. Seisis tema mul siin suvealgusest saadik. Autoks ise on Mercedes - Benz 260 e w124 aasta 1985. Kere on enamvähem, olgem ausat, keegi ei taha oma autot keevitada, aga paratamatu.. Põhimureks oli kundepoolne koopaäär taga. Uue panemine ja paigutamine ja sättimine läks aega ikka juppmaad. Tulemus on selline, et ta on küll küljes, aga jäi vähe pingesse. Ehk pahtliga annab seda väheke leevendada, seda näitab aeg.

Järgmisena pean konsulteeruma, mis moodi on õigem tee, teha asi korralikult lõpuni. Kas katta kohe happekrundi ja täitevkrundiga, või siiski katta algselt tinaga, seda saab lähipäevadel selgeks.

Õnneks see koopaäär oli sellel autol kõige suurem koht keevitamiseks, ühejäänud kohad on vähe väiksemad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar