esmaspäev, 25. mai 2009

12. Peatükk: ZAZ-968 algus

Tegu on siis ZAZ-968 mudeliga, mis on minu kursakaaslase oma. Autoga oli plaan, et teeme tema omanäoliseks, originaaliks pole teda mõtet nagunii teha, peaasi et see kuju jääks.

Autol esmalt vanavärv võtta maha koos sinna lisatud pahtliga. Kindlasti ei tule sinna midagi suuremat voolujoonelisust, aga enamvähem siledaks ja läikiv värv peale ja tänavatele. Idee on muidu iseenesest lihtne aga kuidas see teoks saab, on iseküsimus.

Mis autol täpsemalt tegemist vajab?
1) Suuremad mõlgid välja lüüa, näiteks kapoti peal on suul lohk ( kas ja kuidas see on võimalik välja saada, on lähipäevade tulemus) Samuti juhi uksest tahapoole on üks suur mõlk, mida on iseenesest hea välja lüüa.
2) Esipõlle alumine osa on läbi roostetanud. Samuti kundepoolne alumine lävekarp ja põhjast leiab ka mõndasi kohtasi mida on vaja takistada. Ülteme ausalt, et 90 Omega A oli rohkem roostes auke kui sapakal.
3) Lõpuks siis ka värvida salong, põhi, pagasiruum ja auto välimuselt. See mis värvi ta tuleb, jäägu hetkel veel saladuseks. Ei oska veel isegi õelda mis nägu ta olema saab, aga üks emastemurjda ta vast saab juba, ainuüksi tema häälepärast.

Et jutt niisama vastu tuult ei lähe, paneme mõned pildid ka, kui ta siia hoovi toodi:







* See on siis kõigeproblemaatilisem koht, tuleb veel planeerida mis sellest akukohtast saab, aga ajutuselt tuleb ta sealt igaljuhul ära võtta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar